پانیذپانیذ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پانیذ کوچولو

ماجراهای سال گذشته

1397/4/6 15:09
نویسنده : مامان مژگان
754 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من پانیذم . مامانم مدیریت وبلاگو به من داده. ما یک ساله وقت نکردیم پست بذاریم برای همین می خوام  ماجراهامو براتون بگم آرامماتو تابستان رفتیم ترکیه اما داداشم برای دوره آموزش سربازی رفته بود کرمان گریهبرای همین نتونست بیاد ترکیه. جاش واقعا خالی بود . ولی خیلی خوش گذشت . جاتون خالی ما سوار کشتی شدیمعینک و حسابی خوش گذشت.

دیگه براتون بگم که بعد ترکیه رفتیم خونه خالم توکیش محبت​اونجا رفتیم لب دریا و پلاژ بانوان چشمککلی هم ماهی دیدیم. اینم بگم منو مامانم و مامان بزرگم رفتیم کیش وباخاله ام رفتیم پلاژ بانوانسکوت اونجا هواش خیلی گرم بود برای همینم  چند کیلو کم کردم و برنزه شدیم. نمی دونم اگه کیشو دوست دارین جاتون خالی بود ولی بگم که سوختیمغمناک

من تو کلاس چهارم از اون مدرسه رفتم. و تو مدرسه ی اندیشه رفتم .اسم معلم کلاس چهارم خانم حسنی بود. اون معلم خیلی مهربونی بود.

من تقریبا یک سالی هست که به جای کلاس نقاشی کلاس زبان میرم. معلمم خیلی خوب و مهربون اسمشم خانم قرقیه. من خیلی اونارو دوست دارم. 

من بعد از تموم کردن کلاس چهارم وشروع شدن تابستون با اسکیت خوردم زمین و دستم شکستگریه الان هم دستم توی گچهغمناک قراره بعد از  خوب شدن دستم با مامان و مامان بزرگم بریم کیشآرام

راستی تایادم نرفته بگم که  تولد۱۰ سالگیم تم باربی بود .و خیلی هم خوش گذشت.خندونک خداحافظگل

 

 

من در کشتی توی ترکیه

من در کشتی در ترکیه

 

 

من و خاله و مامان بزرگم در کیش

من و خاله و مامان بزرگم در کیش

 

 

م

من و مامانم در کیش

 

من و صورت سوخته کیش

پسندها (4)

نظرات (3)

مژگان
6 تیر 97 16:20
موفق باشی عزیزم لایک داریمحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
6 تیر 97 18:27
اخییییی 
امیدوارم همیشه شاد باشین
راستی به وب ما هم سری یزنین
مامان مژگان
پاسخ
خیلی ممنونم منم امیدوارم شما همیشه شاد باشینمحبت
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
7 تیر 97 8:39
سلام همیشه شاد و سلامت باشید... خوشحال میشم به وب پسر منم سر بزنید...محبت
مامان مژگان
پاسخ
سلام خیلی ممنون گلحتما سری میزنیم محبت