پانیذپانیذ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پانیذ کوچولو

ورود به سایت نی نی وبلاگ

1392/11/2 11:52
نویسنده : مامان مژگان
1,516 بازدید
اشتراک گذاری

عکسی از روز تول 6 سالگیت

سلام

با معرفی دوستان به این سایت اومدم تا بتونم بهتر عکسهای پانیذ گلم را قرار دهم.

پانیذ جان خیلی دوستت دارم . هرچی ازت بگم کم گفتم . عکسهای مهد کودکت که تازه انداختی خیلی قشنگ بود و من خیلی ها رو سفارش دادم و یکی رو هم ب انتخاب کردم که بزرگ کنند چون خیلی خوشگل شده بودی با اون کلاه بزرگ و پر دور گردنت مثل خانومهای دهه 80 میلادی شده بودی و من خیلی خوشم اومد.

تازگی ها با ماهک که دختر همسایمون هست دوست شدی و خونه همدیگه میرید. ماهک هم مثل تو دختر خوشگل و نازیه که از تو یکسال کوچکتر و خیلی هم بامزست. حتماً تویه فرصت عکس می گیرم واینجا قرار میدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤خونه نمدی❤
18 دی 92 16:31
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی