پانیذپانیذ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پانیذ کوچولو

روز جهانی کودک

1392/11/2 11:08
نویسنده : مامان مژگان
266 بازدید
اشتراک گذاری
امروز مراسم روز کودک توی مهد برگزار شد. بچه ها توی حیاط با عمو مهرداد جشن داشتند و کلی بهشون خوش گذشته.

من خودم نتونستم برم ولی مامان یکی از بچه ها رفته بود و از اونا عکس گرفته بود و به من نشون داد.

پانیذ هم از مامان خواسته که یه عکس تکی ازش بگیره و اونهم گرفت  و به من نشون داد و من ازش خواستم که حتماْ عکسها رو به من هم بده تا اینجا اگر بتونم بگذارم.

 

پانیذ که عمو مهرداد رو خیلی دوست داره برای اینکه آهنگهای شاد و قشنگ میخونه و پانیذ ما هم که عاشقه رقصیدنه.

توی خونه هم اگر مشغول هرکاری باشه وقتی آهنگ شاد میشنوه پیداش میشه و میرقصه و تازه از من هم میخواد که همراهیش کنم.

 

خدا به داد من  در آینده برسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)