پانیذپانیذ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پانیذ کوچولو

شمال

1391/6/10 12:14
نویسنده : مامان مژگان
276 بازدید
اشتراک گذاری

پارک جنگلی سی سنگان

جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱

از تعطیلات تهران (اجلاس سران) استفاده کردیم و رفتیم شمال. خیلی خوب بود و خوش گذشت . پانیذ که با پسرخاله ها و دخترخاله ها حسابی بازی کرد و بهش خوش گذشت ، طوری که نمی خواست با ما  برگرده.  همیشه وقتی می خواهیم از شمال برگردیم پانیذ میگه مامان اینجا بمونیم ، میگم باید بریم خونه چون سرکار میریم ، تو مهد کودک میری و خونمون اونجاست . اونهم میگه خوب خونمون رو بیاریم اینجا من شمال رو خیلی دوست دارم. نمیدونم اگه بزرگتر بشه بازم نظرش همینه یا عوض میشه چون خودم هم خیلی دوست دارم از تهران برم و اونجا زندگی کنم ولی باید ببینیم که چی پیش میاد.

دوهفته دیگه باید دوباره بریم چون عروسی خاله مژده ست . پانیذ گلم که هم شمال و دوست داره و هم عروسی .

خیلی تازگیها بزرگ و خانوم شدی و رفتارت مثل دخترای بزرگه . ولی یه وقتهایی هم لجبازی می کنی و کفر منو درمیاری. 

دوست دارم   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)